söndag, juni 01, 2008

Fest i dagarna 3


Tentaskrivandet har på sistone lagts åt sidan till fördel för trevligt umgänge.

I torsdags eftermiddag/kväll följde jag efter praktikinfon med Anna hem till Mölndal där vi grillade och dessutom filmade vårt verk. Ett matprogram av kaliber kan därför inom en snar framtid komma att läggas upp här, vi behöver bara redigera spektaklet fö
rst.

Louisa firade sin födelsedag bland träd och
brännbollsspelare i Slottss-kogen i fredags på en röd filt och med engångsgrillar tillgängliga. Folk runtom oss var fulla och glada. Någon snubbe envisades med att jag skulle vara med på hans film, så jag pratade med kameran och avslutade med att skåla åt den med en burk cider.

Igår kväll tog bussen mig till Johanneberg och Johannas
21-årsfest. Jag var kanske
inte helt upplagd för partaj men det
var ändå trevligt. J hade gjort goda tårtor och lite senare satte vi igång Singstar och vrålade för full hals. Jag vann med Fångad av en stormvind.



Tack vänner för tre trevliga dagar/kvällar!

http://www.pixbox.se/alb_show_id778739_page2.html







2 kommentarer:

Lo sa...

gud vilken partynissse du blivit. som en riktig student ;)

D-C sa...

Ja det är nästan läskigt =S