tisdag, juni 17, 2008

Totaldumpad

Dom ringde från höstens praktikplats.
Dom sa att de kommit fram till att jag inte lät tillräckligt intresserad eller engagerad för en såpass avancerad plats. Om man inte är helt intresserad får man ändå "strama upp sig lite i en intervjusituation."
Jag uppfattade mig som intresserad och undrar vad de ville ha av mig egentligen.
Jag blir så ledsen.
Nu måste jag ringa till min praktiklärare och kommer väl antagligen få det sista som blev över, det som ingen annan ville ha.

3 kommentarer:

Anonym sa...

nämen vad märkligt, det var ju bestämt...?! Du såg väl verkligen fram emot det här?? Jag tror att du skulle passa bra iallafalll...stor kram, häng inte läpp, du är ju jättebra!! kramar Hanna

Lo sa...

nejmen vad konstigt! o tråkigt! Jag hoppas att du hittar nåt som är ännu bättre!
det kommer att lösa sig, det var ödet.

Anonym sa...

Näääääää? Fan, vad synd! :(
Dumma, dumma, dumma praktikställe!

/W