fredag, juni 13, 2008

Min praktikplats

Stora nygatan 17,5. Där ska jag praktisera i höst. Bilden är tagen på ett av kontoren.
Ett gammalt vackert hus fyllt av statyer, kristallkronor, takdekorationer och snirkliga stentrappor. Som psykisk sjuk kommer man till ett slott i miniformat och jag som ska sitta på andra sidan skrivbordet skall enligt handledaren antagligen få ett eget rum. Tänk er det! Tänk att jag ska få sitta där i detta vackra palats i ett eget rum och känna mig viktig! Varannan vecka skall jag dock befinna mig på Sahlgrenskas slutna avdelning där lokalerna kanske inte är fullt så magnifika, men det kan jag leva med. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

fullständigt underbart, miljön är såå viktig! Du vill inte byta plats med mig...? En brölig industrimiljö mot ett palats...? Haha.... Skall bli spännande att höra hur du trivs!/Hanna