tisdag, augusti 26, 2008

Hårbryderier

På den första bilden har jag håret som jag haft det under stora delar av sommaren; alltså snedbena med lugg och det mesta liksom rakt ner mer eller mindre. Helt okej fram tills nu när det börjar bli längre! Det har blitt så ojämt och hemskt att jag på fredag ska gå till frisören och få det fixat. Men fram tills dess ska jag ju springa runt på stan med mitt ojämna hår, så jag gick nyss loss med hårvax, borste och spray för att finna nåt som kan duga fram tills klippningen. Det blev ett väldigt slitande i kaluffsen som bara gjorde mig besviken över att det knappt går att göra nåt åt den just nu.
Har funderingar på att klippa håret så att det liknar den sista bilden; alltså bort med luggen och göra det hela lite spretigt och pojkaktigt. Tror jag passar bättre utan lugg när jag inte har skägg vilket är fallet för tillfället. Så kanske att nåt strukturerat spret skulle kunna passa mig, eventuellt med en nyans mörkare också.
Vad tror ni?

8 kommentarer:

Anonym sa...

David din pudding! På sista bilden ser du ut som en modell...en såndär riktig modellbild... det var jättesnyggt...oberoende att det såg ut som en modellbild!
kram från Hanna med huvudvärk

D-C sa...

hihi, väldans vad du tar i hanna. :)
Tack så mycket och krya på dig!

Anonym sa...

Japp, sista frissan är [yum!], hoppas du kör på den. Riktig babe-look. :)

D-C sa...

Är Webninjan = Wanda eller nån annan? :)

Anonym sa...

riktig babelook, jag håller med! Kör på den!!/Hanna med huvudvärk och huvudbry

"Pooptroop" sa...

jag håller minsann med alla andra

Anonym sa...

jag tycker den med luggen darling :)
/Trin

Anonym sa...

Hittade hit från den fantastiska Gothenburg Daily Photo-bloggen. :)

Något beslut angående hårfrågan ännu?