torsdag, augusti 28, 2008

Moln på min himmel

Jag blev verkligen förtjust i Seb. Vi träffades tre gånger varav det den sista gången hettade till en aning. Efter det blev S tystlåten och jag tog initiativen till alla samtal, därför testade jag honom genom att vara tyst själv för att se om han skulle höra av sig. De gjorde han inte, och för varje dag blev jag mer nedstämd. Idag orkade jag inte längre utan frågade rätt ut om han ville träffas igen, det ville han men på vänskapliga premisser. Han bad om ursäkt om han sänt ut "fel signaler".

Jag börjar känna mig bränd. För varje ny förälskelse får jag bara veta att känslorna inte är besvarade, det finns inte en enda som jag varit kär i som på allvar besvarat mina känslor.
Jag är trött på att vara ensam. Jag är trött på att sitta här själv i min lägenhet. Jag vill bo med någon och vara med någon som klarar av att känna likadant som mig.
Mina förhoppningar brast i krash idag och nu sitter jag återigen här med ett tomt papper framför mig och tunga moln på himlen. Jag är ledsen.

6 kommentarer:

Lo sa...

vad fan är det för fel på alla jävla karlar egentligen??? Skit på honom!!

Anonym sa...

haha, "skit på honom", det var faktiskt lite roligt! Fan vad trist helt enkelt David, det känns faktiskt orättvist! Klart att du också kommer att träffa ngn riktig pärla snart, men det är ju inte kul att bli behandlad sådär för det. Och fy fan för människor som inte kan uttrycka sina känslor ordentligt med en gång, jädrans meseri!
Kramar Hanna

D-C sa...

Ni är snälla :)
Kram

Anonym sa...

Kram!

Anonym sa...

Dumma, dumma, dumma. :(
David - du är värd någon bättre, någon som ser DIG och ditt vackra, goda hjärta.
Förstår att du är ledsen.

Kram!

/Wanda

Lilith sa...

Stygga Seb! Du förtjänar någon för du är fantastisk vännen. Många kramar!