fredag, juni 08, 2007

Man blir så nördig när man ska på semester!


10 kommentarer:

fröken stistrup sa...

Naa da. Hade det varit shorts & en kamera runt halsen sa hade det varit lite varning!

D-C sa...

Det är short, fast de är långa, och kameran lär hamna runt halsen. Jag tycker det är okej att flippa ut på semester. Jag tänker köpa solhatt när jag är där! =))

Anonym sa...

Jag tycker att du är cool. Så det så!

/Wanda

D-C sa...

Tack ska du ha Wanda!

fröken stistrup sa...

Ja men det ar helt ratt! Svenskar ar ju riktiga turister nar de aker och dricker sjukt mycket alkohol och javlas med befolkningen ocksa. Foredrar kamerar-stilen.

Tant Grön sa...

SNYYYYGGT!

Anonym sa...

Riktigt snygg... & cool, som Wanda sa =) Snygg bild i övrigt oxå... & snyggt med vitt bord & röd soffa... Även om den är paj.

Men jävlar vad du matchar möblerna =)

Lo sa...

wow vad allt matschar ;) coolt baby

D-C sa...

Ja, jag brukar vara noga med matchingen på allt möjligt ;)
Kram på er snyggingar.

Lilith sa...

Du är ju jättesnygg!=)