tisdag, juni 05, 2007

Två veckor kvar....

myspace

6 kommentarer:

fröken stistrup sa...

Blir nastan hypnotiserad av allt som flyger upp & ner.

D-C sa...

Jag med, så mycket flyger det sällan i min säng!

fröken stistrup sa...

I min sang ar det riktigt vindstilla. Det masta ar nar jag argt river upp tacket och svar for att det ar morgon.

Anonym sa...

Men gud...

Jag brukar inte reagera så mycket på övervikt... alltså, jag brukar inte finna det roande =) Men detta var ju... nåt =)

Lo sa...

shit! nu blir jag rädd! två veckor kvar till vad börjar jag undra! haha! hur var det nu... du skulle bo med mats va.

D-C sa...

Cinna: Jamenvisst är det här nåt alldeles extra? Jag brukar inte heller skratta åt viktskämt, tycker det är nedvärderande, men då jag såg den här bilden kom skrattet automatiskt. :)))))

Lo: Jag bor så gärna med Mats, men om han vill bo med mig är en annan fråga. ;)