tisdag, maj 20, 2008

Break the ice

Jag frostade av kylen igår.
Ja ni hörde rätt; kylen!
För lite över ett år sedan, dagen innan jag skulle fylla år, bröt kylskåpet ihop och jag blev inte lite stressad då jag planerade att laga en massa festmat.
Ringde till värden och en käck grabb var hemma hos mig medan jag var i skolan och installerade en ny termostat. I processen fick han också lampan att sluta att fungera.
Dock måste det ha varit nåt fel på termostaten från början då jag efter installationen fått besvär med ett alltmer isigt skåp.
Se vilken stor koloss jag fick lyckades dra loss!
Med lite händighet fick jag också lampan att fungera igen.

http://www.youtube.com/watch?v=4DdCFczrodc

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tekniska jag tror att du fick en riktig racertermostat som du gott kan vrida ner temperaturen på! Den äldre var du kanske tvungen att ha på max...prova att dra ner lite fortsättningsvis tror jag, så drar den inte så mycket energi heller!!/Hanna handfaste

Anonym sa...

Jösses...
Men killen på bilden är snygg i alla fall och det är ju alltid positivt! :)

Kärlek!

/Anna panna