söndag, maj 18, 2008

En hejdundrande inflyttningsfest




Anna och pojkvän Niclas har flyttat ihop i en stor vacker lägenhet i Mölndal. Inflyttningsfesten blev riktigt rolig med barnsliga sannings-lekar, massor av pussar och kramar, galendans, god mat och trevligt sällskap.
Anna ville att vi skulle äta upp kadavret på väggen som Niclas köpte på deras Spanien-resa, men jag kan inte påstå att det var nån höjdare, så benet lär hänga där ett tag till.
Struttade vid tretiden tillsammans med socionomvännerna hemåt i natten, en av dom ramlade i backen men jag lyckades stå på benen trots mycket sprit i kroppen. Som ett rött stoppljus sprang jag sedan mot centralen och hann lagom med bussen. Var hemma stax efter fyra och idag mår jag som jag förtjänar.

TACK ANNA, NICLAS och ni andra roliga människor för en kanonkväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv David för en jättetrevlig kväll! SKICKA KORT!!! Jag vill haaaaa! :)

Puss/
Anna Banan Pytt i Panna

D-C sa...

Kolla på Facebook, där ligger några,
Lo glömde sin kamera hos dig så jag tog med den hem. Hon har många helknasigt roliga biler i den men tyvärr har jag ingen sladd som passar, så dom kommer jag inte få ut förräns nästa vecka.

Kram kram

Anonym sa...

haha! u are my redtop cherry candy doll!
/Trin