söndag, mars 01, 2009

Festligt födelsedagsfirande

Det kom ett festligt litet gäng till mig igår för att fira min födelsedag. Alla fick gå min ego-tipspromenad vilket resulterade i hela fyra vinnare på första plats. Maten uppskattades, sällskapet var trevligt och jag fick massor med fantastiska presenter. Anna hade uppenbarligen inspekterat min lya tidigare gånger hon varit här och bland annat upptäckt att jag saknade riktiga köksmått och att min papperkorg i badrummet var trasig, så då fick jag det i present bland andra presenter som te, choklad, skumpa, yoga-dvd, verktygsbälte, presentekort på Ikea mm.
Framåt kvällningen ven serpentinerna till hemmabrända "partyplattor". De flesta i sällskapet begav sig hemåt vid tolvtiden men Louisa stannade dock kvar en stund till och höll mig sällskap över en kopp te.
Tack alla för en mycket trevlig kväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Supertrevlig kväll! :)
Jag är glad över att du är nöjd med aftonen och dina presanger. :)

D-C sa...

Puss anna.
Du och Niclas är fina.

Anonym sa...

Tack ska du ha!

I sann Davidanda har jag, till min födelsedag, gjort en Annaquiz som bara handlar om mig, Mig, MIG! Moahahahhahahahaaaaa!

Anonym sa...

har du prövat yogan än? bara nyfiken :) Grattis igen på riktiga dan! kram hanna