söndag, mars 08, 2009

Födelsedagsfirandet över

Efter ännu en dags förberedelser kom familjen igårkväll. Även de fick gå min tipspromenad; en promenad som mormor och Tomas fick flest rätt på.
Jag fick blommor, choklad och pengar i present, de fick mat, kaffe och efterrätt. Det blev en väldigt trevlig kväll och dessutom fick jag ta mig en titt på morfars färgade (och omtalade) hår. Spännande!

Josefina stannade över natten och vi tittade på Pans labyrint och The ring tillsammans med massor av popcorn.
Idag åt vi frukost till Lets dance och sedan gjorde hon mig sällskap då jag diskade. Snart kom the family igen för att hämta hem kusin och samtidigt kom mor och Roger som inte kunde vara med på gårdagens fest. Tyvärr fick de möta ett ganska trött födelsedagsbarn men jag orkade ändå pilla i min lite fylld paprika och en skvätt kaffe.

Fylld till bredden med mat, godis och paket tackar jag mina gäster för all fin uppvaktning!
Att fylla 26 är strålande.









http://www.pixbox.se/alb_show_id1021038_page0.html

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe, massor av firande :)
/Lo