tisdag, maj 22, 2007


5 kommentarer:

Anonym sa...

What the...?
Kådisar, eller?

:o

/Wanda

Lo sa...

precis min tanke! cool bild! :)

Anonym sa...

Oj, ja den var cool... En sån bild man tittar på länge... & då upptäcker man ett argt ansikte under långfingret? Är det ett ansikte där?

Jag älskar verkligen att titta på foton. Ett av det få nöjen jag har här i livet =) Önskar jag kunde fota men jag har inte rätt grejer för att lära mig. En sketen digitalkamera jag fått av Puckot (mitt pucko alltså). Har ju telefonen oxå, men hur roliga bilder går det att ta med den.

Här typ hatar man allt i livet utom en enda sak... & så kan man inte göra den saken =(

Pladdrig idag =)

D-C sa...

Wanda och Lo: Nej, det är vattenfyllda gummihandskar. :)

Cinna: Pladdra på du! Roligt att du ser saker i bilden som jag inte upptäckt. Nej, det var inte menat att bli ett ansikte där, antagligen något med ljsuet eller att det speglar sig. Hela bilden är ett misstag pågrund av ljus, rörelser mm.

Lo sa...

ja, vad coolt, ditt ansikte speglar sig där1 vilken tillfällighet!