lördag, maj 26, 2007

Mina loppis-"fynd"?


Galet trött efter en vaken natt for jag med Thomaz på pakethållaren till loppisen kl 9 på morgonen. Sedan fick jag sitta bakpå, och innan stället öppnade fick vi köa... När dörrarna slogs upp kl 10 blev det kaos i min hjärna. Folk överallt!
Jag fick i alla fall tag på den fina kaffekannan på bilden, liksom den speciella (makabra?) sidenskjortan. Orkade inte prova den, utan upptäckte först då jag kom hem att ärmarna är för vida, men T menar att de går att sy in.
Fick även tag i en färgglad hallmatta och några presenter, men dem vill jag inte visa på bild bland alla nyfikna bloggvänner...
Senare väntar titt på Doris tre nyfödda kattungar, brödbak och middag hos Sarah, det ska bli trevligt!

3 kommentarer:

fröken stistrup sa...

Jatte fin kanna. Ledsen att jag hackade pa din farg tidigare, men nu var det mycket lattare att lasa.

Lo sa...

är så nyfiken på kattungarna! tog du bild? :)

D-C sa...

Asti: Helt okej att du hackade! Smaken är som baken, och allas ögon är inte anpasade till limegrönt på svart bakgrund. =)

Lo: Tyvärr så glömde jag kameran hemma, men de var underbara!