torsdag, maj 31, 2007

Ingen magi i mitt kök


Lögner! Fucking jävla bullshit!
Ingenting tar mindre än 10 sekunder i den där maskinen, allt ta längre tid. Skall man hacka någonting blir vissa delar av det till mos, medans andra delar förblir ohackade. Att stoppa i en morot innebär motorstopp, att blanda guacemole tar över en minut. Det mesta som läggs i roterar inte alls ner mot bladen igen på grund av den rundade överdelen som man så fint skrävlar om i reklamen, utan kladdar istället fast på kanterna. Tur för mig att jag fick min Magic bullet i present, annars hade jag blivit galen.
Ser kvinnan på bilden hederlig ut? Inte ett dugg! Hon ser ut som en ljugande kossa vars enda nöjen här i livet är översvällda muffins, shopping i för dyra butiker och att skinna folk på pengar för att kunna finansiera sin amerikanska dröm.
Köp inte en Magic bullet! Och om ni ändå gör det; förvänta er ingen magi!

4 kommentarer:

Lo sa...

det värsta med sådana där maskiner är ju när man ska diska dom tycker jag! massa jobbiga smådelar osv...blä

fröken stistrup sa...

Nagon ar lite bitter. Tycker jag med all ratt. Jag kopte nagot fran tv shop for nagra sedan, sen la jag ner.

D-C sa...

lo: Tycker att just diskningen var nåt av det bästa med den här maskinen faktiskt! Skål och blad, inget mer. Ganska enkelt.

astis: Tv-shop och andra liknande företag är riktigt sunkiga. Vad var det du köpte?

fröken stistrup sa...

Kopte nan "Bli smal pa 6 veckor" - maskin. Hade riktigt sunkigt sjalvfortroende da tyvarr. Naval. Blev en uppskattad julklapp senare.